ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ - 2021
АВТОРСЬКИЙ КУРС - 24.01.2021 р.
ТЕМА: «Дистанційка без дистанції: практичні кейси та інструменти віддаленого навчання»
Тривалість підвищення кваліфікації - 3 години, 0,1 кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Курс триває - 1 день (3 години).
Форма підвищення кваліфікації - дистанційна.
Автор програми:
Чучаєв Олександр Володимирович, вчитель історії Благовіщенського навчально-виховного комплексу №2 «Заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів - заклад дошкільної освіти «Дивоцвіт» Благовіщенської міської ради, вчитель-методист
Метою програми є:
- формування потреб професійного розвитку;
- підвищення професійної культури;
- розвиток педагогічної майстерності;
- вдосконалення технологій самоорганізації педагогічної діяльності.
- Вдосконалення практичних навичок організації дистанційного навчання в межах школи, класу, індивідуальної роботи.
Компетенції:
- Компетентність особистісного самовдосконалення.
- Навчально-пізнавальна компетентність.
- Загальнокультурна компетентність.
- Інформаційна компетентність.
- Комунікативна компетентність.
- Інноваційна компетентність.
Зміст програми підвищення кваліфікації:
- Організація ефективної комунікації трикутника «Школа-Учні-Батьки» в режимі онлайн;
- Ефективні сервіси для дистанційного та онлайн навчання.
- (Не)завдання для учня від учителя з «родзинкою».
- Практичні кейси організації дистанційного навчання в класі та школі.
Результатом засвоєння програми є:
знання:
- структура педагогічної техніки вчителя;
- вимоги до особистості сучасного вчителя;
- сучасні інформаційно-комунікаційні технології.
- основи ефективної комунікації на всіх рівнях педагогічного процесу;
- сутність контексту різноманіття інтерактивних методів навчання;
- практичність дистанційного навчання в контексті взаємодії та зворотнього зв'язку.
уміння:
- аналізувати та розв'язувати педагогічні задачі та ситуації;
- аналізувати наслідки різних стратегій взаємодії вчителя з учнем та обрати оптимальну стратегію взаємодії;
- здійснювати самоаналіз професійної компетентності та рівня педагогічної майстерності на основі чого створювати програми власного розвитку;
- використовувати інформаційно-комунікаційні технології навчання;
- використовувати інтерактивні методи навчання для активізації пізнавальної діяльності отримувачів освітньої послуги;
- впроваджувати інноваційні підходи до організації віддаленого навчання учнів та співпраці з батьками.
йте текст тут...